بک لینک
نوشته شده توسط : رضا

بک لینک چیست؟

بک لینک همان لینک ورودی و پیوند هایی می باشد به صفحه ای از سایت شما که در صفحه یا صفحاتی از یک سایت دیگر قرار گرفته است و موجب انتقال هدفمند کاربران و موتورهای جستجو گر به سایت شما می شود.

بک لینک های طبیعی و با هدف سئو

اغلب بک لینکها برای هدف سئو و افزایش قدرت سایت در موتورهای جستجو انجام می شود. البته استفاده بیش از اندازه از این گونه بک لینک ها مشکلاتی را برای وب سایت شما ایجاد خواهد کرد، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل با به کاربردن الگوریتم های متعدد این بک لینک ها را شناسایی کرده و در صورت تخلف آن وب سایت را جریمه می کند.

اما نوع دیگری از بک لینک ها هستند که به آن ها بک لینک های طبیعی می گویند. این نوع از بک لینک ها بدون دخالت شما و از طریق سایر وب سایت های دیگر ایجاد می شود. این بک لینک ها حداکثر تاثیر را در بهبود رتبه وب سایت شما می گذارد.

بک لینک های همیشگی و بک لینک های اجاره ای

بک لینک های همیشگی تشابه زیادی با دسته بندی قبلی دارند، بک لینک هایی که با هدف سئو ایجاد می شود اغلب اجاره ای هستند و می بایست در دوره زمانی خاصی مجددا تمدید و به روز رسانی شود و این موجب می شود هزینه این نوع از بک لینک ها در مقطعی از زمان بسیار بالا برود به صورتی که دیگر قادر به دریافت بک لینک نباشید. اما بک لینک های طبیعی همیشگی هستند و تا زمانی که وب سایت های لینک دهنده به شما لینک می دهند باقی می مانند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: